19 maja 2015

Konvalijka

Ich  słodkawy zapach unosi się w powietrzu, jest intensywny i dość przyjemny. Właśnie zaczął się sezon na nie i to teraz  w maju rozwijają swoje malutkie białe dzwoneczki. Zaczynają  rozkwitać Konwalie a moja konvalijka lubi je tak samo jak ja.

Nie bez przyczyny mamy też koszulkę z jedynką a dokładnie "I'am 1", bo już za równo 3 miesiące mojej małej rocznej dziewczynce przybędzie na liczniku dwójka. Będzie dwulatkiem-dwa lata skończy 19 sierpnia. Czas tak szybko płynie,a życie pędzie do przodu. Wydaje mi się jakby to było wczoraj, gdy Hania była w brzuszku, kopała i miała czkawkę, a ja lada 3 miesiące pójdę rodzić, a tu już minęło od porodu i naszego pierwszego spotkania prawie dwa lata. Czas goni jak szalony, wszystko dzieje się tak szybko to i  Hania rośnie oraz rozwija się szybko,chyba nawet tak szybko jak rozkwitają konwalii niepostrzeżenie z dnia na dzień. Ale puki co jeszcze trzy miesiące z jedynką na piersi.










1 komentarz:

  1. Wow piękna sesja. To się szykuje imprezka urodzinowa ;-)

    Pozdrawiamy
    swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń